Platus paslaugų spektras

Atliekami plataus profilio darbai: nuo didelių reklaminių lauko iškabų ir šviesdėžių iki smulkaus, visų tipų prekybos taškų, kavinių, barų ar kitų tipų paslaugų tiekėjų vidaus patalpų reklaminio apipavidalinimo.

pylons-00
pylons-02
pylons-04
marskineliai
  • Lauko stendai ir stoveliai
  • Reklaminės iškabos
  • Reklaminiai tentai
  • Pilonai ir pilarsai
  • Šviesdėžės ir pašvietimas
  • Šviečiančios raidės
  • Tūrinės raidės
  • Reklama ant autotransporto
  • Namų numeriai ir kelio ženklai
  • Prekyviečių, prekybos centrų, parduotuvių ir kioskų vidaus apipavidalinimas.
  • Vitrinų apipavidalinimas
  • Salonų ir darbo ofisų apipavidalinimas.
  • Vidaus informaciniai stendai ir ženklai.
  • Informacinės lentelės.
  • Parodų stendai.
  • Plačiaformatė spauda ant vinilinės plėvelės, tentų, tekstilės ir popieriaus: reklaminė medžiaga, fotovaizdai, lipdukai.
  • Mažo tiražo spauda: lankstinukai, skrajutės, vizitinės kortelės, plakatai ir kt.
  • Raidžių ir ženklų ploteriavimas
  • Reklama ant darbo drabužių ir marškinėlių.

Reklamos tikslai ir biudžietas: prabanga ar praktiškumas?

Dilema

Visiems žinomos dvi geros patarlės – “Skūpus du kartus moka” ir “Nieko nėra pastovesnio už laikiną”. Ne vieną kartą visi susiduria su dilema – ar geriau, ar pigiau? Prieš išsirenkant gamybai tam tikrą reklamos gaminį, užsakovui tenka apsispręsti su panaudojamom medžiagom, kurios sudaro pagrindinį gaminio biudžietą.

dilema
Pasirinkimas
pasirink

Rinkoje gausu įvairių medžiagų reklamos gamybai – nuo prabangių profilių ir konstrukcijų gaminių ar pusgaminių, iš anksto skirtų tam tikram tikslui iki paprastesnių, kelis kartus pigesnių medžiagų, iš kurių gaminamos konstrukcijos reklamai, kadangi dažniausiai reklamos konstrukcija lieka nematoma akiai, verta atsižvelgti į skiriamą reklamai biudžetą ir reikalavimus galutiniam gaminiui.

Apsisprendimas

Čia verta išskirti du reikiamus svarbiausius parametrus: matomas išorinės konstrukcijos plotas, jos dalys ir medžiagų atsparumas lauko sąlygoms. Kai kurie konstrukcijos profiliai ar detalės sudaro bendrą reklamos gaminio efektą, kiti profiliai ir dalys būna nereikšmingi ir tampa antroju planu, atliekant nešančiosios konstrukcijos funkciją. Tad akivaizdu, kad užsakovas turi vadovautis savo biudžetu ir reklaminės produkcijos tikslais.

sprendimas
Konsultavimas
konsult

Prieš užsakant reikiamą paslaugą, konsultojame ir patareme, kaip praktiškiau išsirinkti reikiamos medžiagos konkrečiam reklamos tipui ar panaudoti tam tikrus pakaitalus, išvengiant bereikalingų papildomų išlaidų.